Tellimine ja transport

Tellimine ja transport

Tellimine ja transport

Tellimine ja transport

Tellimine ja transport
Tellimine ja transport
Tagasiside

Tellimine ja transport

GelLy veebipoest saate tellida nii külalisena kui registreeritud kasutajana.  

Kasutajaks registreerimiseks klõpsake veebipoe päises asuvale REGISTREERU nupule ja täitke selleks vastav ankeet. 

 

KUIDAS TELLIDA?

   •  Valige välja toode või tooted mida soovite tellida

   •  Seejärel valige soovitud kogus kas käsitsi trükkides või koguse lahtri juures olevatele + - märkidele klikates

   •  Klõpsake toote kõrval olevale nupule LISAGE OSTUKORVI

   •  Kui kõik soovitud tooted on ostukorvis saate maksma suunduda vajutades veebipoe päises asuvale KASSA  nupule

   •  Seejärel valige endale sobiv tarneviis: Omniva või SmartPosti pakiautomaat, Omniva postkontor või DPD pakipood

   •  Valitud kauba eest saate tasuda pangaülekandega, mille kohta tuleb Teie poolt sisestatud e-maili aadressile arve

   •  Postitame kauba 24 tunni jooksul makse laekumisest Diore OÜ arvelduskontole

 

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine kokkuleppel müüjaga 30 kalendripäeva jooksul. Soovi korral kirjutage www.gelly.ee e-posti aadressile.

Gelly @ 2020 | Veebiturvalisuse tagab: veebikaitse.ee | Ostuturvalisuse tagab: ostugarantii.eeWebShopper